Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~babywar | użytkownik

imię i nazwiskoNikola adresJabłonowo Pomorskie/Grudziądz zarejestrowany14.03.2008 @23:40:56 ostatnio na stronie29.06.2012 @03:11:20

Każdy z nas ma swoją wizję świata...


Uchlastaj aniołku mój jęzor uparty, gdy sepleni
słowem wypowiedzenia niewartym...



Dziewczynka z aparatem ...


Podziękowała Panu Michałowi http://www.digart.pl/praca/2253487/nikola.html

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu619985
digarty52 komentarze982 posty na forum4

komputer / sprzęt
co by to nie było zdjecia robi no i jeszcze komp ewentualnie

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~futszak    02.12.2008 @23:39:27
no z ta noca to racjaa garki...no to juz z 8 lat bedzie,ale narazie mamy z zespolem maly przestuj...wiec moge sie m.in oddac innym przyjemnoscia
_______
Nawet Chaos ma swój Porządek
~futszak    02.12.2008 @23:33:22
tez mi milo ze cie "widze" he he,tak narazie wszedlam a ty to co? nocny marek?jutro szkola trza sie wyspac he he....a co do perki to akurat ta nie jest moja ino kumpla ze zdj.
_______
Nawet Chaos ma swój Porządek
~futszak    19.11.2008 @21:30:52
no taa prawda
_______
Nawet Chaos ma swój Porządek
-criso    18.11.2008 @07:24:02
dzieky":D
+RobertPawliszko    14.11.2008 @17:00:14
A ostatnio coś na kolorki idę :D
~galareta    10.11.2008 @10:20:19
możliwe,że tak ale to zdjecie tworzone bylo (co z reszta widac po porze roku) zanim dowiedziałam sie ze On fotografuje
_______
nie masz talentu, możesz pokazać cycki
~kotjestmoj    28.10.2008 @20:42:53
hehe nie, goł... ....... tu nie widzialam xD ;p
~kanda    27.10.2008 @19:47:26
A no mam wielką wyobraźnię :P
+RobertPawliszko    27.10.2008 @18:59:36
Miło mi powodzenia
~kotjestmoj    27.10.2008 @18:59:23
bo nie umiem ;p
+RobertPawliszko    27.10.2008 @18:51:52
Spoko Ja już mieszkam we Wrocku i chciałbym zobaczyć jakieś "Świerze spojrzenie na ten pomnik" Co do jeżdżących samochodów to wiem że ciężko ale się da Czekam na kolejne zdjęcia Z chęcią podpatrzę postępy
~kotjestmoj    27.10.2008 @17:08:12
rysunkow to sie mozesz nie doczekac xD
~kanda    26.10.2008 @09:42:56
Ale ja kocham jak jesteś wredna :P. Pięknie wtedy wyglądasz. Co do zdjęcia, no chyba tym razem (jak zwykle) mi nie wyszło :P
~kotjestmoj    25.10.2008 @18:55:54
suprajs zgadnij kto to xD

~knapol    24.10.2008 @14:10:07
gram
~kanda    23.10.2008 @14:33:30
To nie jest moja znajoma i tylko przez mały czas miałem okazji się przyglądać jak robi ujęcie. A szkoda ,wiem nie jest to mistrzostwo ,ale dodam za niedługo fotke jak z kumpem byłem na łowach. Tam będzie trochę większe pole manewru.

A no i dziękuję za komenta
~marianzzz1    22.10.2008 @18:01:29
Dzięki
~kanda    20.10.2008 @20:07:14
Właśnie mam pytanko do ciebie. Bo czytam ,że masz filtry. Jakie są różnice między zdjęciem z i bez filtra UV. ?? Przymieżam się baaaardzo powoli do kupna nowego aparatu i przydala by mi sie taka wiedza
~punklady    20.10.2008 @12:19:54
i na nasza klase tez... :P
_______
Uśmiechnął się do niego los... Niestety był to uśmiech IRONICZNY...
~punklady    20.10.2008 @12:18:16
tam masz dopiero sesje, bo jestem osłabiona i nie mam siły- mam anemie... w ogóle do dupy to wszystko...
_______
Uśmiechnął się do niego los... Niestety był to uśmiech IRONICZNY...
~punklady    20.10.2008 @12:16:17
zapraszam na stylio!!!
_______
Uśmiechnął się do niego los... Niestety był to uśmiech IRONICZNY...
~punklady    20.10.2008 @12:14:05
sie włamało tu i tam... :P
_______
Uśmiechnął się do niego los... Niestety był to uśmiech IRONICZNY...
~horcia    20.10.2008 @10:36:03
tyle że ja naprawdę uczę się dzięki tej krytyce...i jestem wdzięczna niektórym osobom za nie...niektórym bo są wytrwali w komentowaniu moich obrazków...
~horcia    20.10.2008 @10:31:38
dziękuję...niemniej jednak nie martwię się tak bardzo krytyką, ile krytyką za plecami...
~kanda    15.10.2008 @18:52:44
Czemu zestresowany szkołą ?? Bo żech miał spr z histy i nie zapowiedzianą kart z fizy. W dodatku nie miałem zadania na pola (z niego tez pytala ) , maty , rele i czegoś tam jeszcze. czyli ogolnie dzień jak co dzień .
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt